No, Madagascar president didn’t say in interview that WHO offered him $20m to poison Covid-19 remedy | WHAT REALLY HAPPENED

No, Madagascar president didn’t say in interview that WHO offered him $20m to poison Covid-19 remedy

On 11 May Rajoelina was interviewed by Marc Perelman from France24 and Christophe Boisbouvier from Radio France Internationale. The two stations are owned by the government of France, which was Madagascar’s colonial ruler.

On 12 May France24 published an English translation of the 17-minute exclusive interview, which was also widely reported on by other publications such as the BBC.

In it, Rajoelina responded to questions and criticism about Covid-Organics, which he described as a “preventive and curative remedy”.

Comments

SHARE THIS ARTICLE WITH YOUR SOCIAL MEDIA