US-funded Cuban network fires staff for ‘anti-Semitic’ report on Soros | WHAT REALLY HAPPENED


US-funded Cuban network fires staff for ‘anti-Semitic’ report on Soros

At least eight staff members of a US government-funded media company that broadcasts in Cuba have been fired for airing a segment that referred to George Soros as a “multimillionaire Jew” who was “the architect of the financial collapse of 2008.”

The three-part report on Radio and Television Marti, which broadcasts news to Cuba to promote American foreign policy interests, also called Soros a “left-wing billionaire of Hungarian-Jewish origin” and a “nonpracticing Jew of flexible morals” and raised far-right conspiracy theories about him.

Comments

SHARE THIS ARTICLE WITH YOUR SOCIAL MEDIA